Всеки продукт е проверен преди да бъде изпратен!
Поръчки направени до 17.30(делнични дни) / 12.30(събота) се изпращат на същия ден!
Доставките се извършват чрез куриерски фирми Speedy / ЕКОНТ Експрес с 10% отстъпка от цената за доставка.
В работно време, куриер ще достави пратката Ви. При невъзможност да посочите точен адрес, поръчката може да се изпрати до офис на куриер, от където да я вземете в удобно за Вас време. Списък с офиси на ЕКОНТ Експрес може да намерите тук – http://www.econt.com/offices/
Срок на доставка: до 24ч. за основните населени места.
Поръчки направени до 17.30ч. от понеделник до петък се доставят до 13ч. на следващият работен ден + събота за населените места в които има офис(и) на ЕКОНТ за останалите срока на доставка е 2 раб.дни.
За поръчки направени в петък, моля укажете в забележките дали пратката да бъде доставена в събота (+2лв.) или понеделник, без изрично указание се доставят в понеделник.
Куриерската фирма начислява допълнителна такса за доставката до адрес в събота.
Когато адреса за доставка е офис на куриер, моля това да бъде упоменато, както и кой точно е офиса в населени места с повече от един такъв.
Наложен платеж при доставка (в брой или с карта):
Плащате дължимата сума на стоките и транспорта в момента на получаване на пратката.
Може да платите в брой или чрез банкова карта, куриерите разполагат с мобилни POS терминали.
Ще получите разписка за платената сума, заместваща фискален бон.
За спокойствието на своите клиенти, WinFix използва услугата „Преглед на стоката” за всички изпратени пратки.
Това Ви дава възможност за отворите пратката преди да я платите, за да се уверите, че всички параметри по поръчката и общото състояние, са както очаквате.
Тази допълнителна услуга е напълно безплатна за вас.
В случай, че стока закупена от нас, не ви удовлетворява по каквато и да било причина, вие може да я върнете в срок до 14 дни от датата на получаване. Моля свържете се с нас при възникване на трудности свързани с използването на предлаганите продукти.
При връщане на стока, имайте в предвид следните условия:
В описанието на продукта е посочен и неговият гаранционен срок.
Всеки продукт е предварително тестван и се доставя работещ в посочената комплектация.
Удостоверяването на гаранционния статус е чрез гаранционна карта/сериен номер/гаранционен стикер (warranty void if removed).
При възникване на неизправност на продукта в гаранционния срок, моля потърсете ни за съдействие при установяване на проблема. При установена неизправност-продукта се ремонтира или подменя, като разходите за транспорт са за сметка на клиента.
Гаранционни неизправности не включват: повреда причинена от използване на неподходящ софтуер, неправилна инсталация на софтуера, повреда на продукта от неправилно включване, от неизправност в ел. инсталация на автомобила или порта на компютър, механични увреждания и др. подобни причинени от неправилна експлоатация.